První dny

17.01.2012 20:33

Tak mám za sebou první dny u nových páníčků.Myslím, že se mi tady bude líbit.Dovolili mi ležet na sedačce a v křesle.Akorát do postele mi to nedovolí a to je mi líto, protože se tam krásně leží(zkusila jsem to, když se nedívali).Loužičku jsem zatím doma udělala jenom jednu, asi chtějí abych je dělala venku, ale nevím to ještě jistě.Ale vždycky, když se venku vyčurám, tak dostanu nějakou mňamku a mají z toho velkou radost.(Jenom se mi nechce ven, když je tma, to se bojím a rychle utíkám zpátky ke vchodu).S bobkem je to horší, ten už jsem 3x udělala doma.Ještě nevím, jak jim mám říct, že už opravdu musím.Ale nehubovali mne.Dneska mě nechali doma samotnou, poprvé a tak jsem trochu kňučela.Ale našla jsem si zábavu, hrála jsem si s takovými divnými věcmi co někdy bere panička na ruce, když vaří.Našla jsem je v kuchyni.Taky chtějí, když na mne zavolají, abych přiběhla zpět k nim.To taky pak dostanu mňamku.Ale někdy mám na praci něco důležitějšího(třeba se podívat co je dobrého na kuchyňské lince) a to pak nepřijdu. Tak se zatím mějte, já se zase někdy ozvu.