Tak jde čas......

26.01.2012 19:01

Tak mám za sebou několik dalších dní v Liberci.Stále si tu zvykám na spoustu nových věcí.Běhá tu kolem domu hodně jiných pejsků.Některých se bojím a raději hned běžím domů, hlavně když je to večer.Ale u nás ve vchodě je malý jezevčík(taky holka,Ája)a s ní už jsem se skamarádila a dováděly jsme spolu ve sněhu.To se mi moc líbilo, akorát mi to klouže a občas se pak pěkně ve sněhu vyválím.Páníčci už mi koupili velký pytel granulí a jsou to ty stejné jako jsem měla u Juninky.Taky už jsem byla hubovaná, to se mi moc nelíbilo.Snědla jsem kocourovi jídlo a taky jsem jednou utekla po schodech o 2 patra dolů a nechtěla jsem se vrátit.Sem tam ještě udělám doma loužičku, ale to mě nehubují.Občas je to samou radostí, když přijdou domů z práce.Jinak v loužičkách doma se mne snaží napodobit kocour a začal čurat v předsíni..............Ve středu u nás bylo smutno.Mamince mé paničky zemřel pejsek.Ani jsem se sní nestihla potkat.Bylo jí 16let, byla nemocná a asi se jí zastavilo srdíčko.Tak budu muset končit, dobývá se na mne to holčičí mládě od páníčků a chce jít na počítač.Tak posílám pac všem pejskům(pac už taky umím dávat) a já se zase ozvu.