Letní radovánky

11.08.2013 12:13

 Tak po delší době vás zdravím puntíci ! Prázdniny si  užívám, ale zjistila jsem, že radši s kamarádkou běhám ve sněhu, než v tomhle vedru :) S páníčky chodím na procházky, už jsem měla dvě ošklivá velká klíšťata, ale už jsou potvůrky venku. Do vody se mi moc nechce, vždy chodím jenom tam, kde došáhnu, pak se mi dál nechce. Ale baví mě chodit každou kaluží, je to taková zábava si v tom blátíčku s vodou vymáchat packy ! A jednou jsem si tak u nás venku hrála s kamarádkou, ale potom jsem něco ucítila, tak jsem to šla hned prověřit a světě div se, byl tam mrtvý ptáček a tak mě napadlo, že si do něj lehnu a pořádně se v něm vyválím. Panička mě hned vzala na vodítko a doma si mě vykoupali. Tak to by bylo zatím všechno, užívejte rychle utíkajícího léto a zase někdy HAF !!