Dělám pokroky!!

05.03.2012 16:41

Ahoj všem puntíkům a jejich páníčkům.

   Tak už prý skončila zima.Teda skoro, občas mne ráno ještě zebou tlapky, ale odpoledne, když svítí sluníčko už je to fajn.Ale ze začátku(jako když mizelo to bílé na zemi) jsem najednou nevěděla kam mám čurat a dělat bobky.Byla jsem z toho trochu nesvá a hledala si i ty nejmenší zbytečky toho bílého.Ale teď už žádný není a tak jsem se rychle naučila chodit na trávu.A hlavně se musím pochlubit, že už 3x jsem byla sama doma a nic jsem nerozkousala!!!!.To měli páníčkové velkou radost.Vždycky mi dají, když odcházejí, nějakou dobrotu na žvýkání a já za odměnu nic nerozkoušu.Teda, to si asi páníčkové myslí.........Taky už jsem se seznámila a skamarádila s více pejsky s okolí.Třeba včera jsem se proháněla s bílým pudlíkem od jedný sousedky a v bahně jsem mu udělala skoro stejný puntíky jako mám já!!! To se moji páníčci pobavili.Taky se učím různé povely, jako sedni, lehni, zůstaň, dej pac nebo štěkni.Někdy mi to jde líp, ale někdy se mi nechce.Ale já se to všechno postupně pořádně naučím.Tak zatím se mějte fajnově a já se zase někdy ozvu.